TÄMÄN HETKEN 8 PARASTA ASIAA

Se ois sitten torstai! En malttaisi odottaa enää millään huomista, sillä suuntaan kohti Helsinkiä missä mua odottaa ihana Janna. Sitä tulee huomattua miten paljon voi ikävöidä jotain rakasta henkilöä, vaikka viime kerrasta ei olisikaan montaa kuukautta aikaa. Mä niin odotan jo meidän tyttöjen iltaa, höpinöitä, hyvää viiniä ja turistina olemista Helsingin keskustassa haha. Sitä ennen kumminkin pääsette kurkistamaan mun tämän hetken kahdeksan parasta asiaa, joten mennään siis suoraan asiaan.. :)

Syksyn asukokonaisuus

1. Syksyn tulo! Voi miten rakastankaan tätä vuodenaikaa. Pukeutuminen, luonto, raikas ilma, iltateet ja normaali arki on mun syksyssä ne parhaimmat asiat. Tykkääkö täällä joku muukin erityisen paljon syksystä?

2. Uusien kuvauspaikkojen löytäminen. Oon ollut jo jonkin aikaa ihan fiiliksissä siitä kuinka kauniita ja upeita kuvauspaikkoja Tampereelta löytyy. Mikäli kaipailet hyviä vinkkejä kuvailuihin täältäpäin, niin kysyhän ihmeessä kommenttiboksissa lisää asiasta!

3. Soittolistan päivittäminen. Spotify kulkee mun matkassa aamusta alkaen, jolloin päivä lähtee taatusti käyntiin erinomaisen musiikin voimin. Tällä hetkellä mun lempparibiisit ovat mm. Versace On The Floor, New Rules, Believer ja Crying in the Club.

4. Ennennäkemättömien sarjojen bongaaminen Cmoresta ja Viaplaysta. Tällä hetkellä mulla on parhaillaan käynnissä Mistresses sarjan 2. kausi, missä riittää vilskettä ja draamaa. Blogin puolelle on tulossa nyt syyskuussa tämän hetken sarjasuosikit, joten pysykäähän kuulolla!


Black and white autumn outfit

5. Radiokirppiksen ihanat löydöt. Mun ystävä hehkutti mulle jo kesällä tosi paljon kirppistelyä, joten innostuin lähtemään hieman näin jälkikäteen syyskuussa pienelle kirpparikierrokselle Tampereen keskustaan. Kierros teetti tulosta, nimittäin sain ostettua kokonaisen kassillisen vaatteita haha!

6. Ripsienpidennykset. Voi mikä helpotus nämä ovat olleet arkena! Toisaalta kaipaan tekoripsiä, mutta jos kysytään, että kummat ovat enemmän mun juttu tällä hetkellä niin kallistun ripsienpidennyksiin.

7. Makuuhuoneen sisustusprojektin ensimmäinen vaihe. Me saatiin vihdoin ostettua meidän makkariin upouudet lakanat, tyynyliinat ja peitto! Enää puuttuu muutama tavara, mutta niistä sitten myöhemmin lisää täällä blogin puolella..

8. Asoksen paketti. Ette arvaakkaan kuinka hullu Asos fani musta onkaan kuoriutunut ja fanitus ei sitten yhtään helpottanut kun tällä viikkoa super makeet bootsit kotiutuivat mulle. En malttaisi enää odottaa uutta kuvaushetkeä, jolloin bootsit pääsevät asukuviin mukaan jei!

Miten pukeutua syksyllä

Mitkä ovat teidän parhaimmat asiat elämässä juuri nyt? Kivaa torstaita! :)

26 kommenttia

  1. Kivoja juttuja oot listannut! ♡ Ja hyvät vinkit Tampereen kuvauspaikoista kiinnostaa ainakin mua. Me käytiin kesällä siellä Hatanpään arboretumilla kuvailemassa ja se oli ainakin ihan uskomattoman kaunis paikka. Kantsii käydä, jos oot jotenki välttänyt siellä käymisen!

    https://millattt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja hei nää kuvat on juurikin Hatanpään Arboretumin pihalta heh! :') Tuo rakennus on niin kaunis<3

      Poista
  2. Ihanan positiivinen postaus! <3 täälläkin iloitaan syksyn tulosta ja fiilistellään tuota ihanaa säätä :) kirppiskierros pitäisi tehdä taas pitkästä aikaa, jos vaikka löytäisi jotain kivaa! Kivaa torstaita sinnekkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihana kuulla ja kiva, että sullakin on hyvät fiilikset syksystä! :) Syksy on ihanaa aikaa<3

      Poista
  3. Taas kerran upeita kuvia jenna! Olen ihan rakastunut noihin sun saappaisiin ja kipparilakkiin! Mulla kans löytyy pari samaa kivaa juttua, sain just uudet ripsienpidennykset, oon ihan superinnoissani tästä syksystä ja meidänkin makkarissa on meneillään sisustusprojekti hahah! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos superisti ja ne on mun tän hetken suosikit ehdottomasti pukeutumisessa<3 Ripsienpidennykset on niiiin suuri helpotus arkeen ja oi miten nainen voikaan rakastaa makkarin sisustamista haha! :')

      Poista
  4. Rakastan sinuu niin paljon. <3 Täällä odottelen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana olet rakas! Pian nähdään<3

      Poista
  5. Kivoja juttuja! :) Täällä kans yks, joka rakastaa syksyä älyttömästi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla ja syksy on kyllä parasta aikaa!<3

      Poista
  6. Snyggt! Greetings from Switzerland //Sofia (…visit my blog http://sofiacm.com for interior and style tips)

    VastaaPoista
  7. Voi mikä ihana syksyasu<3 Tampereella tosiaan on ihania kuvailupaikkoja :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja älä muuta sano!<3

      Poista
  8. Ihanan positiivinen postaus ♥ Syksy on kyllä ihanaa aikaa, mun lempparivuodenaika. Saa fiilistellä ja juoda teetä ja pukeutua kaikkiin ihaniin neuleisiin sun muihin. JA tosi nätti toi sun asu ja kuvat muutenki!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihana kuulla! Syksy on ihanaa aikaa<3

      Poista
  9. Tosi kiva asu, noi pöksyt on niin siistit <3

    VastaaPoista
  10. Anonyymi9/08/2017

    Tee postaus ripsipidennyksistä! :)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi9/08/2017

    Tosi kiva, että välillä oot ilman hiustenpidennyksiäkin! Niin ihanan luonnollinen look!!

    VastaaPoista
  12. Oi kiva asu ja kuvat:)) kivoja juttuja oot listannu, syksyn tulo on kyllä mieluinen asia :)) toinen kiva juttu itselläNI on tänään kum juhlitaan kavereiden kanssa mun synttäreitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja hei hyvää synttäriä vähän näin myöhässä!<3

      Poista
  13. Anonyymi9/10/2017

    Oi miten kiva asu! Ja Täällä kans yksi syksy-fani! Pimenevät illat, kynttilät, lämpimät neuleet ja huivit, ruska... ❤ Ja ripsienpidennykset ovat olleet rakkautta jo viimeiset 3 vuotta 😊 Onko sulla klassiset vai volyymit? Kiva ois niistäkin saada jonkinlaista postausta. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja mulla on klassiset! :) Syksy on ihanaa aikaa<3

      Poista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com