MITEN PUKEUDUN TÄHÄN AIKAAN VUODESTA

Huhhuh.. Kotiuduin sairaalasta pari tuntia sitten ja tällä hetkellä mulla on tosi sekavat fiilikset. Koko tää vuosi on ollut aikalailla kamppailua mun sairauden suhteen ja välillä tuntuu jopa siltä, etteivät mitkään hoidot tehoa kipuiluun. En oo ollut kovin hyvällä tuulella lähiviikkoina ja se on tietysti vaikuttanut mun jaksamineen ja jokapäiväiseen elämään. Jotenkin sitä kaipaa jatkuvalla syötöllä kymmeniä haleja, tsemppejä ja juttuseuraa. Onnekseni mulla on ympärillä välittävä tukiverkosto ja te rakkaat lukijat. Blogi on ollut mulle myös suuri terapeuttinen apu sairautta ajatellen, sillä tänne on helppo tulla puhumaan kaikesta avoimesti.

Haluan tässä kohti palata viime viikonlopun kuvaushetkeen, mikä sijoittui Helsingin keskustaan. Voisin pelkästään muuttaa hetkeksi asumaan Kampin nurkille niiden mahtavien kuvauspaikkojen ansiosta, mutta mun sydän kuuluu enemmän tänne Tampereen perukoille. Syksy on ollut aina mun yks lemppari vuodenajoista eikä ihmekkään, sillä silloin mun oma tyylitaju pääsee parhaiten näkyville täällä blogin puolella, että livenä. Tänään pääsette vihdoin näkemään mun upouudet Asoksen korkkarit ja tämän hetken koukuttavimman asukokokonaisuuden. Mennään kurkistamaan kuvat!

Black outfit

Black outfit1

Takki1

Asos shoes

Black outfit2

Mitäs tykkäsitte asukokonaisuudesta? Mukavaa viikonalkua. Palataan taas pian! :)

26 kommenttia

  1. Wau mitkä kuvat! Ja ihanan syksyinen asu :----))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos mäkin tykkään!<3

      Poista
  2. Helsingissä on kyllä kieltämättä ihan hulluna kauniita paikkoja, missä voi kuvailla<3!
    Ihanat asukuvat ja kaunis neitonen niissä! Toivottavasti uudet hoidot auttaa :-*<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä löytyy kyllä niin kivoja kuvauspaikkoja<3 Ihana olet! Nähdään lauantaina :) Xx

      Poista
  3. Anonyymi9/12/2017

    Voi Jenna ihan tulee itsellekin surkee fiilis kun ajattelee mitä kaikkea joudutkaan käymään läpi.. ❤ Mutta onneks oot vahva mimmi ja varmasti sekin päivä vielä koittaa kun voit huokaista helpotuksesta ja menet vaikeuksien kautta voittoon. Ja hei, tosi kiva asu ja Helsingistä ei kyllä kuvauspaikat lopu ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu<3 Ehkä joskus kaikki tuska helpottuu.. Helsingistä löytyy kyllä niin kivoja kuvauksellisia paikkoja :)

      Poista
  4. Mä olisin itse ehkä valinnut jonkun kevyemmän takin! Mutta muuten vaalean farkun ja nahkan yhdistelmä näyttää ihanan fressiltä 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kunnon vilukissa jo tähän aikaan vuodesta niin karvatakki oli mulle loisto valinta haha :) Kiva kuulla!<3

      Poista
  5. Todella tyylikäs kokonaisuus jälleen!♡ Totta tuo että syksyllä tulee ne parhaimmat asuinspikset!:) Tsemppiä arkeen kipujen kanssa♡

    VastaaPoista
  6. Upeita kuvia! Syksy on munkin lempivuodenaika vaatteiden suhteen, voi pukeutua melkein miten vaan, kun ei oo liian kylmä tai kuuma. Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! :) Syksy on parasta aikaa<3

      Poista
  7. Apua toi hattu on maailman ihanin! Oon ettiny ite kans tommosta pitkään, saanko udella mistä oot löytäny ? =)

    ♥: https://tuulipuikkonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan huippu löytö ja se on Bijou & Brigitte liikkeestä! :)

      Poista
  8. Kiva asu! Toi takki on kyl tosi ihana ja samoin kengät! :) tsemppiä<3

    VastaaPoista
  9. Vitsit nuo kengät on ihanat!😍 Muutenkin kiva asu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana kuulla!<3

      Poista
  10. Tsemppia sairauden kanssa kamppailuun!<3 Tää asu sopii sulle tosi hyvin!

    VastaaPoista
  11. Parasta asussasi on toi hattu! <3_<3 sulan.

    VastaaPoista
  12. Apua miten ihanat kengät! ♥ Muutenkin tuo asu sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  13. ihan todella kiva tämä asukokonaisuus!!:)

    VastaaPoista

Muistathan kommentoida asiallisesti. Vastaan vain postauksiin liittyviin kysymyksiin :)

Instagram: jeannajolienne
Snapchat: jeannayjuliett
Facebook page: Jeannays
Youtube: Jenna Juliet
Email: jeannaysblog@gmail.com